söndag 27 februari 2011

yeyeye

Idag är en sån där söndag då jag hunnit med mycket och känner mig duktig. Först spelade jag spel och sysselsatte kusinerna innan dom drog vidare sen åkte jag 5 kilometer på skidor i det superfina vädret och nu har jag pluggat så att jag kan bocka av två till saker på att göra listan. Nu är det bara diskussionen i geografi och historia uppgiften kvar innan jag kan gå på välbehövligt och välförtjänt lov. Geografin hade jag planerat att skriva färdigt här och nu men min hjärna tycks inte vilja samarbeta så jag vet inte hur jag ska göra och historia uppgiften har jag inte fått än. Det känns som jag har koll på läget och är i någorlunda tid och det gillar jag.

Ikväll ska jag gotta mig framför solsidan och samla energi för sista skolveckan innan lovet vilket känns underbart!

Sofia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar