tisdag 1 februari 2011

1 februari

Har inte skrivit på ett tag nu, dels har det inte hänt så mycket men mest är det för att jag inte vill plåga er med deppinlägg. Inlägg om hur mycket jag saknar mig kära syster, om hur gärna jag vill ha sommar, om hur gärna jag vill vara arton, komma i form, äta nyttigt, ja allt sånt.

Idag har i alla fall varit en mycket bra dag. Jag slutade runt ett och då tog jag och linnea en sväng ner på ljusdal för fika och lite affärskik. Vi har redan tidigare planerat livet så idag tog vi tag i lite andra småsaker, skönt att kunna prata om allt. Sen tog jag bussen hem och nu är jag mitt uppe i mitt fix av ett övningsblad över alla stenar och mineraler vi ska kunna tills provet, mindre kul. Sen ikväll blir det ett spinningpass och troligtvis mer plugg.

Sen så har jag panik över körkortet också, usch! Jag blir bara mer och mer nervös ju fler som fixar det. Men det är ju nån månad kvar än innan jag kan börja så jag får tagga ner lite och njuta av mina sista dagar som 17-åring istället.

Funderar starkt på att göra en nedräknare tills stina kommer hem också, fixar nog det sen.

Sofia

2 kommentarer: