lördag 5 februari 2011

weekend

Fredagen i skolan var chill, skidor på idrotten och sketcher på spanskan. Sen på kvällen bar det av till Järvsö där det blev pizza med linnea, kajsis och marie innan vi gick ner till ladan och såg järvsös sista hemmamatch för säsongen. Efter det begav linnea och jag oss hem till henne där vi drack te och kikade på modern family ochsen slumrade vi rätt så tidigt. 

Idag vaknade vi upp och begav oss till backen för mitt premiär åk på brädan på ett bra tag. Där spenderade vi sen 4 timmar, gissa vem som kommer ha träningsvärk imorn? Dock sviker mina knän mig i dessa situationer, jag måste verkligen ta och hitta dom där nedrans knäskydden snart.

Nu ikväll har vi ätit god middag á la signe och nu blir det kortspel och sen senare ikväll nån bra film.

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar