tisdag 15 februari 2011

en vanlig tisdagkväll?

Var ett tag sen jag skrev nått här igen.

Helgen var toppen, familjekväll på fredagen och 18-års fest för Marcus på lördagen. Det hände saker på lördagskvällen som helt lyckats gått förbi mig, men det kanske var nån mening med det för inte hade det gjort saken bättre att veta inte. Nu är det uppordnat och klart så nu känns det bra och jag försöker åtregå till mitt plugg jag borde gjort för länge sen.

Att göra
* Historiatext om revolutionerna
* Plugga till historia prov
* Plugga till matteprov
* Geografiarbete (välja sjö och sen komma igång och skriva)
* Ekonomi intervjun och broschyrer
* Plugga till ekonomiprov

Ser ut som att min fritid framöver inte kommer vara någon fritid utan kommer vara pluggtid, himla kul.. Dock ska jag försöka komma iväg på min första fotbollsträning på ett bra tag imorgon så nu måste jag sätta fart med plugget så att jag har ro och tid att träna!

Men redan till helgen skjuter jag undan plugget för roligare saker, helgen är nämligen fullspäckad med mysiga saker så det kommer bli helt toppen!

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar