torsdag 10 februari 2011

but that's just the way I feel

Anledningen till varför jag inte bloggat de senaste dagarna är inte för att det inte hänt speciellt mycket, eller jo, fast mest för att jag typ drunknat i allt plugg. Avklarade idag två prov men har fortfarande en inlämning som ska vara inne imorn som jag inte ens börjat med. Så egentligen så har jag inte tid att blogga nu heller men jag känner att nånstans mitt i allt pluggande måste jag också göra nått lite annat.

För tillfället bor två spanjorer här hemma, vilket är lite spännande. Dom är bra mycket trevligare och mer sociala än vad min spanjorska vad så det tackar jag för. Ska väl försöka att öva upp min spanska lite sådär och tagga ännu mer till spanien.

Helgen är i princip planerad och det ser ut att bli en kanonhelg igen, vilket jag gillar starkt! Vad jag även gillar är att jag införskaffade två av julias underbara teér idag. Så nu ska jag först äta lite och sen slår jag mig ner med en kopp champagneté och firar att jag har två prov gjorda samtidigt som jag börjar på historian.


Sofia

1 kommentar: