onsdag 2 februari 2011

17.18

Väldigt skön dag i skolan idag, började med ett pass yoga för att samla kraft till matten och pq-formeln, sen efter matten bar det iväg hemåt. Väl hemma åt jag lite lunch och sen åkte jag och mamma ut på en skidtur i det finfina vädret, superskönt. Dessa dagar gillar jag vintern, men för mig skulle det ändå få kunna vara sommar året runt, de bra dagarna på vintern har ändå inte mycket att säga när sommaren väl kommer. Efter skidturen bar jag med mig datorn ut och ringde stina och om jag blundade kändes det faktiskt som om hon satt bredvid mig och pratade, men jag var tvungen att öppna ögonen igen och insåg att riktigt så bra var det ju inte.

Imorn är det friluftsdag och jag ska spendera den i kajevall med kajsis, kommer bli super!

Nu måste jag plugga lite geografi innan jag beger mig mot ett pass MRL.

Fixade till en nedräknare idag också men kom på att datumet stina kommer hem är en liten hemlis så då vart det inte lika roligt, men aja :)

Förresten, om nån är bra på hur det funkar med spotify i mobilen får den gärna höra av sig, jag blir tokig snart!

Sofia

1 kommentar:

  1. Åh sötis! Kollar din blogg hela tiden så kan jag också se hur många dagar det är kvar tills jag får träffa er igen! <3

    SvaraRadera