onsdag 20 oktober 2010

det är så logiskt, faktiskt

Helt okidoki dag. Onsdagar brukar vara rätt sköna, dock gruvar jag mig för morgondagen då torsdagar är de dagarna som är värst i skolan, men aja. Hoppas på att få tillbaka mitt spanskaprov då och skrika lyckligt eftersom Juan lovat att alla klarat G. Morgondagen bjuder även på ett stycke idrott och lite engelska(?) och förresten så är engelskalektionerna helt okej nu med tanke på att vi ska göra filmer :)

Just nu sitter jag och Henriette med en varsin dator och är otroligt sociala, shit. Men snart ska vi ut och gå, snart

NEJ! nu spårar det för Henriette igen, "en tutte är en tutte" verkligen dags att gå ut!

Och här tänkte jag ha en länk till nån fin låt, men det sket sig. Så det fick bli en bild på söthenriette istället, minsann!


Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar