lördag 2 oktober 2010

igår och idag

Fint inlägg av Christoffer igår också, det gillar vi! :)

Kvällen igår var toppen! Efter att jag och Linnea käkat oss riktigt mätta på pizza begav vi oss ner till hockeyn. Järvsö förlorade men det var mysigt ändå. Sen skjutsade snälla Marie in oss till Ljusdal och Hanna W där det var party. Dock var inte vi så jätteparty men det var väldigt kul ändå. Allmänt mysigt och roligt att träffa alla igen. Sen blev vi för trötta, åkte hem och slocknade sen ganska snabbt i min stooooora säng.
 Linnea åkte ganska tidigt imorse medans jag låg kvar en stund och mös under mitt varma täcke tills jag blev alldeles för hungrig och gick in. Efter frukosten blev det innebandymatch och efter det middagsmys. Nu ikväll har jag bara myst hemma, färgade håret på syster som för en gångs skull är hemma och åt snickerskakor. 


langar bilder på lilla Carl-Philip. Dock är han mycket, mycket, mycket sötare i verkligheten men han var inte riktigt på humör.

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar