torsdag 11 november 2010

La vida, The life, Livet

De senaste veckorna har mycket hänt, många händelser som fått mig att börja tänka. Jag måste ta vara på mitt liv, för det kan ta slut eller förändras på en sekund. Man tror att allt alltid kommer fortsätta som vanligt, men sen händer något och livet blir sig aldrig likt. Jag ska ta chanser som kommer och inte ägna ens en blick åt personer jag inte behöver i mitt liv. Redan i måndags tog jag två chanser, två saker som verkligen är once in a lifetime. Det känns bra.

På senaste tiden har jag varken haft tid eller lust att blogga. Ett höstlov har gått, det spenderade jag mestadels på Lidingö med syster och några av de sötaste barnen som finns och sen åkte jag vidare till Uppsala för att träffa Jonas och Camilla. Det var verkligen värt allt resande, supermysigt!

Och sen nu, har jag haft nog den jobbigaste veckan på länge, för många prov, för mycket att tänka på, för lite tid. helt enkelt.

Nej, svenskaprovet väntar på mig imorn och jag måste plugga så att jag håller mina mål.

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar