tisdag 12 oktober 2010

uppdateringen?

Eftersom uppdateringen tidigare idag kanske inte var den mest givande så tänkte jag försöka få ihop ett lite vettigare nu, hur det nu går med det.

De senaste dagarna har antingen varit FÖR händelserika eller bara som vanligt och därför har jag inte ägnat speciellt mycket tid åt uppdatering.

Ja, dagarna rullar på i princip som vanligt, dock har jag nu en syster utan blindtarm. För mig känns det inte speciellt ovanligt men antar att det känns en hel del för henne, stackarn.. Det var typ det som hände igår, jag kom hem från skolan och fann min syster in real pain vilket resulterade i ambulans till Hudik och sen operation. Jag och pappa åkte efter i bilen. Väl framme i Hudik skulle jag försöka vara nått slags stöd och ja, det gick ju som det gick. Jag gillar inte sjukhus miljöer och ännu mindre snack om hur operationer ska gå till. Så jag fick lyssna på min kropp, hålla huvudet lågt och göra mitt bästa för att inte tuppa av mitt i allt. Kallsvettig och lagom orolig begav jag och pappa oss hemåt igen där det blev orolig sömn. Nån gång inatt fick jag veta att allt hade gått som det skulle och sen sov jag som en stock resten av tiden.

Ett helt okej inlägg?

Idag har väl varit en helt okej vanlig dag. Nu ska jag bara bli färdig med pluggandet och sen bege mig hem till Henriette där det väntas fotboll, eller? Henriette är dum.

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar