tisdag 19 oktober 2010

jag undrar vad som hände, vi som skrattade nyss

Ännu en pluggfri dag? aja, annars gör jag det till en! Så underbart att bara göra det som faller en in, kanske somna till en film eller ta en långpromenad, dock lockar filmen mer i vädret som är idag. Så det kan hända att jag myser ner mig i soffan lite senare ikväll och vem vet? Kanske gör jag en favorit i repris och sover där som jag gjorde inatt? Det var faktiskt väldigt skönt, tro det eller ej.

Och i helgen kommer syster hem, vilket är underbart! Men innan helgen kommer måste jag klara av ytterligare 3 dagar i skolan men när jag efter idag kan bocka av "oral book presentation" ser det faktiskt lite ljusare ut. Och när jag tänker efter lite mer kommer det nog inte alls bli speciellt jobbigt, för jag har yooooooga imorn! Får ni chans att välja det på individuella någon gång, så gör det. Jag har då aldrig varit med om skönare lektion, när läraren tycker att det är bra att du somnar!

Nej vet ni vad? Jag lever ett upptaget liv, hörs!

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar