tisdag 5 oktober 2010

tisdag, minsann!

Kom precis in från en superskön springtur med syster. Fler sånna ska det bli eftersom jag lovat mig själv att börja träna nu, lycka till? :D Ska i alla fall göra mitt bästa!

Langar därför en bild på mig, efter springturen.




Dagen har varit rätt vanlig, skolan och sen hem och laga mat. Sen har jag verkligen försökt att göra ekonomin. Fattar jag något? Nej. Så om nån vänlig själ är bra på ekonomi är det bara att höra av sig! Och givetvis får du också höra av dig om du är bra på geografi, men det tar jag för givet att ni visste att jag behöver hjälp med.

Och så var det det där med övriga livet, utanför skolan, hur är det med det?
Det är nått man kan undra, hoppas på lite bättre tider helt enkelt, då allt är löst, då inga jobbiga saker händer när man minst anar det.

Ajdå nu ringer mobilen, här kommer samtalet. jobbigt..

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar