söndag 3 oktober 2010

sunday

Shit vilken uppdatering, nästan så att jag blir stolt över mig själv. Antar att jag inte skriver om speciellt roliga grejer, meeeeen whatever!

 Dagen har varit en typisk söndag, alltså riktigt slö. Det enda som skiljer denna söndag från andra är att syster har varit hemma, vilket har varit toppen. Men nu har hon tagit sitt pick och pack och dragit igen men som det verkar så kommer hon nu komma hem BETYDLIGT oftare! JAG ÄR SUPERGLAAAAAAAD!

 Som sagt var, dagen har varit seg. Jag har suttit på i princip samma plats hela dagen och gjort, ja? ingenting. Jag borde ha pluggat, mene, det tar jag en annan dag. Just precis NU tog fantasin slut. Så nu tar jag med mig Calle-Phille och myser ner mig under en filt framför "armbryterskan från ensamheten". Puss!

Sofia

1 kommentar:

  1. haha, den såg vi ju på svenskan nån gång förra året ;)

    SvaraRadera