måndag 10 januari 2011

sista dagen av jullovet

Sista dan på jullovet idag, känns surt. Mitt jullov har varit bra även om jag inte gjort speciellt mycket. Försöker att tagga till skolan men det går inget vidare. Jag vill såklart träffa alla men det är verkligen mycket skönare att bara göra ingenting eller det man vill om dagarna istället för att vara tvungen att vara i skolan.. Menmen, imorn bär det av, vare sig jag vill eller inte.

Idag har jag gjort upp ett träningsschema så nu ska jag ta och komma igång med träningen och även börja äta lite nyttigare. Detta är som mitt lilla nyårslöfte, så att jag vågar visa mig på stranden i sommar. På schemat står både spinning, simning, body pump och body attack och detta med sällskap av kära syster. Kommer bli great. Är det nån mer som vill hänga på så är det bara att höra av sig, bara roligare om man är fler!

Pratade med stina både igår och idag. Igår på skype och idag på fejjan. Känns bra att det är så lätt att hålla kontakten, dock är tidskillnaden på 6 timmar lite jobbig, men det funkar! Hon har det superbra med mycket värme och vita stränder, jag är inte alls avundsjuk, inte alls.

Dessutom har jag idag fått reda på att jag får åka första perioden till spanien, precis som jag önskat och dessutom med linnea också som jag önskat, kan inte bli annat än 4 superveckor!

Ikväll sitter jag bänkad vid tv:n, först framför top model och sen familjen annorlunda, toppen!

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar