söndag 9 januari 2011

09.53

Har precis vaknat och ligger och drar mig lite i sängen och räknar efter hur mycket klockan är i thailand och undrar vad stina gör nu..

Igår blev det en supermysig tjejkväll hemma hos kajsa med henne, elin, erica, linnéa och emma. Mycket skratt, alias, anden i glaset och supergod pizza. Det är sånna kvällar man aldrig vill ska ta slut. Men nu gjorde den det och idag har jag en pluggdag framför mig, men ju fortare jag bli färdig desto mer tid har jag till att göra ingenting. Så nu blir det frulle och sen plugg med både geografi, svenska och ekonomi.

Förhoppningsvis så skriver jag inte mer här förrän ikväll och det inlägget borde börja med att jag talar om att jag är färdig med allt plugg, wish me good luck!

Sofia


Uppdatering: 11.17: Färdig med plugget! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar