fredag 7 januari 2011

fredag

Blev ett småjobbigt avsked av stina och andré imorse, men dom kommer ha det bra! Fick sms sen att dom satt på planet så nu har dom en lång flygresa framför sig och sen imorgon hoppas jag på uppdatering på resebloggen!

Dagen har gått åt till att flänga runt på ljusdal och åka skidor, (5,4 kilometer minsann!). Sen hann jag även med att städa och få lite fint igen ute hos mig så nu kan man faktiskt se golvet och till och med sitta i soffan. Nu ikväll sitter jag bänkad framför let's dance eftersom min lilla bubbe alexander rybak är med, GRRRRRRRR!

Imorgonkväll bär det av till kajsa där det blir efterlängtat tjejmys, perfekt!

Åter till tv:n.

Sofia

2 kommentarer:

  1. bra att du fixat så man kan kommentera! :) Ska bli asnice imorn! :)

    SvaraRadera
  2. ja, jag lyckades! :) Ja, kommer bli great! :)

    SvaraRadera