onsdag 5 januari 2011

nytt år

Ja, nytt år och nya möjligheter som alla säger, hoppas att detta blir ett riktigt bra år. I alla fall bättre än mitt förra.

Ikväll kommer farbror Sten och hans Margareta hit och äter med oss. Blir tre rätters och på menyn står:
Förrätt: Egengjord sushi
Varmrätt: Kycklingryta med cashewnötter och ris
Efterrätt: Kladdkaka och grädde

Allt detta med superbra sällskap!

Nu tänker jag faktiskt vara duktig och göra det jag lovat så här kommer bildbomb på det mesta av mina inköp under jullovet innan jag tar tag i jullovsplugget i form av både geografi och svenska.

 Jeansskjorta, ginatricot.
 Stickad kofta, cubus.
 Tröja, ginatricot.
 Kofta, cubus.
 Tröja, ginatricot.
 Blus, cubus.
 Tunika, ginatricot.
 Linne, ginatricot.
 Linne, cubus.
Blus, cubus.
 Byxdress, bikbok.
 Jeansleggings, veromoda.
 Jeans, carlings.
 Tunika, ginatricot.
 5-pack tights, lindex.
 Skor, H&M
 Klädställning, ikea.
 Ögonbrynsgel, parfymshopen.
Nagelfixset, H&M.

Sofia

2 kommentarer:

  1. men tack pettson93! :) och tänka sig, nu funkar det att kommentera också ju! :) <3

    SvaraRadera