torsdag 13 januari 2011

if you ever loved somebody put your hands up

Sitter här och försöker skriva den där nedrans bokredovisningen tills imorgon. 5 hela minuter ska den tydligen vara, typiskt att min bara är 2, men det får duga. Orkar inte lägga till mer om handlingen känns så tråkigt att sitta och prata en massa om det, kul för den som ska läsa den sen då?

Aja, ännu en skoldag har gått och vi lyckades ändra vårat schema så att det ser lite bättre ut i alla fall. Fortfarande några hål kvar som det ser ut som att jag blir tvungen att försöka plugga på, hur nu det ska gå till som min motivation är nu.

Härliga deppinlägg på senaste tiden känner jag, meneee är det så så är det.

Observera att jag fått in en nedräkning till spanien också, som jag längtar! Julia och Kajsa gör även vårt gäng totalt, toppen!

Sofia

1 kommentar: