onsdag 8 december 2010

overcome your fear

Har precis kommit hem från mitt livs första spinnigpass! Och ja, det var riktigt jobbigt men på något vis var det faktisk kul också. Det var väl det jag snackade om i sömnen "med rätt musik så.." haha, ja, jag pratar tydligen i sömnen, läskigt!

Skoldagen var helt okidoki förutom att det kändes som att vi var enda klassen som var på skolan, mest för att resten av min familj var lediga idag. Men det gick och jag överlevde. Jag hade min sista information och layout lektion innan ju och lite sorgligt är det faktiskt.

Och imorgon är det spanskaprov som gäller, hoppas på ett liiiite bättre resultat än förra gången om jag säger så. 

Nu är makaronerna kokade och jag och syster ska slå oss ner framför paradise och avnjuta makaroner med smält ost och sen fruktsallad, toppen!


Ont i röven fick man av sadeln i alla fall, belive me!

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar