onsdag 1 december 2010

pluuuuuuuugg

Hittade just en superbra glosträningssida: http://glosmaskin.liber.se/
Bara att välja sin egen bok och sen vilket kapitel!
Här kommer jag sitta resten av kvällen vare sig vi har glosprov imorn eller inte, nu ska jag lära mig dom 40 skitglosorna!

Dessutom är jag utmanad av både Emma och Linnéa att göra denna:

Dag 1 - Presentation av mig.
Dag 2 - Därför bloggar jag.
Dag 3 - Mina 3 största intressen.
Dag 4 - Mina framtidsvisoner.
Dag 5 - Min familj.
Dag 6 - En "dagens"-lista. Ex "Dagens planer, Dagens Outfit, Dagens låt".
Dag 7 - Några av mina favoritbloggar med beskrivning.


Sen skulle man utmana nån annan också, men jag kom inte på nån så den som vi får göra, snällt va?



Men den får vänta tills senare ikväll, åter till glosorna!


Orkar inte bry mig om att texten ser skit ut, för jag vet inte vad jag gjort.

Eftersom jag nyss fick reda på att jag ska till españa 4 veckor i sommar fick jag mycket mer kraft att lära mig glosorna, jag menar "gå i landsflykt" lär jag ju behöva använda? Nej men, huuuur kul kommer inte det bli då? :D:D
Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar