söndag 12 december 2010

söndag

Helgen har varit en bra helg. Började med övverraskningsparty för linnéa på fredagen och hon hade inte anat nått, haha :D Efter en kväll/natt av festligheter och städning somnade jag och 3 små söta flickor snabbt i stora dubbelsängen. På lördagen hände inte mycket alls, först luciaövning i kyrkan och sen lite senare på kvällen kikade jag på sex and the city the movie, och gud, underbar film eller vad? Sen idag har jag och syster bakat pepparkakor hos farmor och nu sitter jag här och försöker desperat att lära mig texterna tills luciaframträdandet i kyrkan ikväll.

Och snart är det jullov, ska blir otroligt skönt! Sovmornar, lediga dagar, TID helt enkelt. Tid att kunna göra det man verkligen vill, umgås med dom man vill, UNDERBART!


Konsten att hitta orden när man som bäst behöver dom:
And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
FUCK YOU!


Ja, jag säger då det, härlig låt!

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar