fredag 3 december 2010

hur vore det med lite värme?

Ja, hur vore det med sisådär 25 plus och sommar? inte alls fel, enligt mig helt rätt!Så man slipper förfrysa hela kroppen under en kort promenad, frysa även inomhus, gruva sig för att gå ut och vara tvungen att ha tjocka kläder.. Åh vad mycket lättare det vore om det var sommar året om. Så nu taggar jag rejält till spanien men tills dess så hoppas jag grymt med dig, linnea!


Och här skulle det vara fina sommarbilder men eftersom de flesta ligger på hårddisken som jag inte orkar plocka fram så blev det inga alls, kommer kanske en hög en annan dag.


Fredag idag och ännu en efterlängtad helg är här. Första kvällen spenderas som vanligt med tjejerna på hockey i järvsö och resten av helgen består av pyssel och julmys. Blir inte mycket bättre än så!

Humöret idag: grymt glad, faktiskt. Kylan gör mig deprimerad men det positiva överväger ändå ganska rejält, så det är grrrrreat det!

Har helt glömt att berätta att jag fått en prima adventskalender också, en sån fin med lite godis i varje lucka från haribo. Sånt som lyser upp vardagen!

I think I, I think I, I think I like it like it.


Justja, nu glömde jag ju börja utmaningen, skriva en kort presentation av mig själv. Får bli en annan dag, om det ens blir av, men den som lever får se!


Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar