tisdag 21 december 2010

jullov!

Oj, här var det bra uppdatering!

Har varit rätt mycket de sista dagarna i skolan och även på helgerna så jag har faktiskt inte haft tid att skriva men nu när jag har ett helt jullov framför mig kanske jag har tid att uppdatera lite mer. Shit, julafton är om bara 3 dagar och jag har inte mycket till julkänsla alls i kroppen. Har nog haft lika lite tid att tänka på julen som att blogga. Det är så många andra tankar som flyger runt i mitt huvud och så mycket annat som ska göras.

Blir inte sånt värst långt inlägg idag heller för jag måste skriva färdigt den där nedrans medeltidstexten och sen göra ekonomin för att riktigt kunna njuta av mitt jullov. Men som sagt var, när skolarbetet är klart så borde jag ha tid att uppdatera lite bättre här, meneee, den som lever får se! Det bästa med det här jullovet kommer ikväll, mina stora syskon kommer hem, som jag har längtat!

Och det viktigaste av allt! Idag fick jag äntligen min mexicomacka som jag gått och suktat efter i många dagar, ni som hängt med mig vet vad jag menar haha! Och god var den, riktigt god!

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar