onsdag 17 november 2010

Wednesday, ohyes

As you can see, så var jag alltså hemma hos Linnea igår. Åkte dit direkt efter vi hade filmat färdigt våran engelska film som jag desperat försökt fått in på datorn ikväll. Men kajsas kamera och jag går inte riktigt ihop helt enkelt så jag får nog fråga kajsa om hjälp. Ja, kalla mig oteknisk om ni vill, jag orkar i alla fall inte försöka mer med det ikväll.

Kvällen igår bjöd på hockeymatch, och en spännande sådan! Dock måsta jag lämna placet innan det var färdigt eftersom papi hade bråttom hem, men det var kul ändå.

Hanna ringde mig för ca. en halvtimme sen och påminde mig glatt om geografin som ska vara färdig imorn som jag knappt börjat med så nu har jag i rask takt jobbat mig igenom uppgifterna och geografiboken får bestämt göra mig sällskap till sängen så att jag läser sidorna som Anders hotade med att ha läxförhör på imorn.

Som Linnea skrev, man ska skriva om sina känslor. Jag kanske ska skapa en ny grej på min blogg att jag alltid avslutar med att skriva hur humöret har varit för dagen?

Annars då, vad händer?
+ båda mina saknade syskon kommer hem i helgen
+ lucia lottning på måndag
+ renoveringen snart färdig

- geografiprov nästa vecka
- spanska glosor imorn
- huvudvärk och sömnbrist

Humör idag: humörsvängningar kallas det, ena sekunden tjuter av skratt i cafeterian, andra sekunden skäller och blir grymt irriterad på den sega datorn på information och layouten.
Men i överlag glad och lättad över att jag faktiskt tagit tag i nått jag gruvat mig för länge och att det nästan gick bättre än förväntat.


Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar