lördag 27 november 2010

00.24

Lagomt skön dag i skolan, så som fredagar ska vara. Efter skolan var jag en stund med henriette innan jag drog mig vidare mot nya äventyr, järvsö! Och nu har jag nästan nyss kommit hem efter en helmysig kväll. Det blev det käk på öjerestaurangen med linnea x2 och sen vidare mot hockey. Dock inte så spännande match men det är alltid mysigt ändå :)

Nu sitter jag och taggar för sista (PANIK ÖVER LÅTTEXTERNA!) luciaträningen imorn och sen tennis med linnea, patrik och hans tränare, kommer bli najs hoppas jag.

Ska nog ta och krypa ner i sängen nu snart, om jag inte tar och kikar lite på prison break först, det visar sig.

Hare grrreat!



söt bild på mig och linnea, bara för att jag älskar henne, sen typ februari förra året, tider jag saknar.

Sofia

1 kommentar: