onsdag 24 november 2010

med ena foten utanför

vaknade upp imorse och insåg med glädje att jag kunde ligga kvar i varma goa sängen ett bra tag till eftersom jag är ledig idag. Så jag somnade om en sväng men runt halv elva kände jag att det var dags att kliva upp och ta tag i geografin som jag harv prov i på torsdag. Så nu har jag suttit och försökt tolka befolkningspyramider, svarat på testa dig själv frågor, lärt mig den demografiska transitionen och massa annat tråkigt.

För att göra ett avbrott i plugget bakade jag om mami lussebullar, mums!

Nu ska jag försöka få ner de sista svaren på frågorna och sen låta mamma förhöra mig och banka in faktan i skallen så att det går bra på provet.

Ingen sa till mig att det skulle vara en snygging som slipar våra golv här hemma? :o


Även att min kära Linnea har skaffat blogg, kolla in den vettja!
http://annamarialinnea.blogspot.com/

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar