lördag 7 maj 2011

lördag

Helg, underbara helg! Som jag har längtat efter denna helg, när mördarfredan i skolan skulle vara över och jag kunde andas ut. (mördarfredan=nationellt prov skriftligt i engelska, elevlektion på idrotten och spanskaprov på det) Fredagskvällen bjöd på muffinsbak i massor och älgsafari. Sen hann jag även med att se en film som jag länge velat se "I rymden finns inga känslor", synd bara att den inte var så bra som jag förväntat mig.

Ikväll blir det mys med några fina brudar på kina och fortsättningen får kvällen utvisa, kommer bli toppen!

Men först måste jag ta mig igenom jobbigare saker, saker som egentligen inte borde få hända, men som man ändå vet någongång kommer hända. Jag svamlar, jag vet.

Men allra först: frulle!

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar