tisdag 3 maj 2011

22.20

Var ett tag sedan jag bloggade nu och om man läser mitt senaste inlägg så inser man delvis varför. Stina kom hem och vi hade mycket att ta igen och prata om. Sen har det hänt saker som förändrat en hel del, både på gott och ont, som gjort att jag varken haft tid, lust eller ork till att blogga. Men efter en lite makeover på bloggen så känner jag mig åter redo att dela med mig av lite av det som händer i mitt liv igen.

Körkorts träningen är i full gång och jag kan snart räkna dagarna till min artonårsdag på fingrar och tår, vilket känns fint! Skolan är sig lik, med fina vänner och en del plugg.

Jag lovar dock ingen superuppdatering nu utan jag tar dagen lite som den kommer, men jag kommer ha mycket att göra med både körkort, seriespel med fotbollen och förberedelser inför den stora dagen så ah.

Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar